Åh de smukke unge mennesker…

21. juni 2023

Flotte fyre i jakkesæt og smukke piger i gallakjoler

I Fredags løb en af årets store oplevelser af stablen her på Svenstrup, da vi fik afholdt gallafest for vores unge mennesker.

I løbet af de seneste uger havde drengene “friet” til deres gallapartnere, som tidligere var blevet fundet ved lodtrækning. Her var vi vidne til mange kreative indslag og sjove situationer, ofte til stor applaus i f.eks. spisesalen eller hallen.

Drengene afhentede deres gallapartner en efter en og bevægede sig ned ad den røde løber og en tur forbi fotografen. Du kan se et link til billedgalleri med alle gallaparrene længere nede.

Herefter stod den på det store danseshow i skolegården hvor vi i de sidste uger havde øvet løs på Lanciers. Det blev til et flot show og det er da også muligt at se på vores Facebook kanal, da det blev livestreamet på selve aftenen.

Inden maden var der tid til at masser af kåringer i auditoriet, hvor vi kom godt rundt om både fjollede og de mere seriøse titler. God humor og masser af klapsalver undervejs.

I hallen var der dækket op til den store middag, og i dagens anledning var der lavet en scene, der blev taget flittigt i brug, som aftenen skred frem. Pigerne holdt tale for drengene og drengene for pigerne. To gode taler om venskab, sjove oplevelser og om en tid, vi aldrig vil glemme krydret med en hyggelig video fra alle pigerne. Forretten var lækker røget laks. Hovedretten var oksefilet, kartofler, lækre blandede salater og en dejlig sovs til! Desserten stod på lækker kage m. is og bær.

Undervejs i middagen sørgede musikholdet for god musik, hvor alle bl.a. var oppe og danse med til 80’er klassikeren Everybody Wants To Rule The World. Vi sang selvfølgelig også fællessange undervejs, og stemningen blev bare bedre og bedre som aftenen skred frem.

Aftenen sluttede af med fest og diskotek i dansesalen, hvor tidligere elever stod for bartjansen, og vi fik fornøjelsen af den ene halvdel af det tidligere Citybois, nemlig Thor Farlov, som sørgede for god musik. Der var gang i dansegulvet, som I også kan se i nedenstående galleri.
En flot aften med alle vores smukke unge mennesker og en fantastisk stemning vi altid vil huske årgang 22/23 for.

Se alle billederne fra aftenen her

Se gallapar ved at klikke her