Opskrivning

Grib chancen for et forrygende efterskoleår med nye venner, udvikling og udfordringer!

Opskriv dig via skemaerne nedenfor. Klik på den årgang du ønsker at skrive dig op til. Når vi har modtaget dine oplysninger, modtager du en kvittering pr. mail. OBS: Kvitteringen er ikke en bekræftelse på, at du er optaget på efterskolen, men en bekræftelse på, at vi har modtaget dine oplysninger.

Når vi har modtaget dine oplysninger, bliver du automatisk registreret på vores opskrivningsliste.

To år før skolestart starter vi på opskrivningslisten og starter her på optagelsessamtaler.

Optagelsessamtalen består af en fælles information samt en personlig samtale med dig og en rundvisning på efterskolen. Her finder vi ud af om vi er et match og du får et tilbud om at starte på Svenstrup Efterskole.

Hvis der er fyldt op på valgte linjefag, klasse, køn mv. vil vi kontakte dig, hvis der bliver plads.

Erfaringsmæssigt ved vi, at en del linjer bliver fyldt op under åbent hus til Efterskolernes Dag eller Efterskolernes Aften. Vores oversigt over ledige pladser bliver opdateret hurtigst muligt derefter.

Klik på den årgang du ønsker at blive skrevet op til:

Årgang 24/25 *Lukket for opskrivning – Dog har vi en enkelt ledig plads til en dreng i 9. klasse på musiklinjen. Ring til kontoret på tlf. 55 75 20 50 eller skriv på mail kontor@svenstrup-efterskole.dk

Årgang 25/26 *VIGTIGT – Kun mulighed for opskrivning for drenge i 9. klasse (alle linjer)

Årgang 26/27 *VIGTIGT – I 9. klasse er der mulighed for opskrivning på alle linjer. I 10. klasse er der ledige pladser på musiklinjen for drenge.

Årgang 27/28 – Er åben for opskrivning

Årgang 28/29 – Er åben for opskrivning

Vi glæder os til at møde jer!