Dejlig dag til åbent hus

01. oktober 2024

Mulige svaner kiggede forbi til Efterskolernes Dag

Søndag bød på Efterskolernes Dag, hvor vi holdt åbent hus her på Svenstrup. Alle var spændte på at vise skolen frem og selv være dem, der skulle fortælle om værelser, spisetider, linjefag, undervisning, fællesaktiviteter og meget mere. De fleste af vores elever har selv prøvet, at være den besøgende til Efterskolernes Dag, så det var sjovt at stå på den anden side denne gang.

På trods af oplevelsesdøgnets strabadser to dage før, var der god energi og alle gjorde deres til, at vores gæster fik sig sig en god tur rundt på skolen og fik svar på alle deres spørgsmål. I løbet af dagen underholdt eleverne med to små shows på kunstgræsbanen. Et lille show, der var indøvet til vores fælles bevægelse om torsdagen med bl.a. folkedans.

Det var dejligt at opleve den interesse, der var for at høre mere om Svenstrup Efterskole og vi håber I alle fik svar på jeres spørgsmål og fik set og hørt, hvordan vi laver efterskole her på Svenstrup. Du kan også følge Victoria og Sophia, når de viser rundt i en video nedenfor. De viste nemlig rundt til Efterskolernes Dag sidste år og og det har vi liggende klar lige her.

Det kan også være du var forbi, men bare har lyst til at se skolen igen. Se videoen eller prøv også vores virtuelle model, hvor du selv kan gå rundt på skolen. Bruger du computer, kan du benytte piletasterne til at bevæge dig hurtigt rundt.

Endelig kan du kan også læse meget mere her på hjemmesiden om linjefag, undervisningen, kost, pris, arrangementer i løbet af året og meget andet.

Se billeder fra dagen i et lille galleri lige her

Se Victoria og Sophia vise rundt på skolen

Du kan selv gå rundt på skolen med vores virtuelle tour: