Bytte bytte købmand

27. marts 2024

Oplevelsesdag med talegaver og forhandlingstaktik

I går stod den på oplevelsesdag her på Svenstrup og vi havde glæden af en dag med bytte bytte købmand. Alle svanekuld blev sendt af sted med en pose sand, som så skulle byttes til bedre og bedre ting.

En sjov og udfordrende dag i Næstved, hvor elevernes forhandlingsevner og talegaver kom på arbejde.

Det lykkedes at få sandet til at blive en hel del mere værd. Som I kan se på billederne præsenterer grupperne dagens fangst eller gevinst om man vil 😉
Det blev til et bredt udvalg af ting, som inkluderer:

Cykellygte, keyboard, tyggegummi, , kjole, te, caramelsirup, plaster, kondomer, tamponer, en Bog, Powerbank, keramik, kylling, vaser, stegepande, skål, bodylotion, blender, cykelhjelm, vinkøler, neglesæt, spil, chokoladeskåle, lyskæde, blade, DG pung, kødhakker, kagedåse, gryde, holder til flæsk, håndmixer, bodumthekande, triptrap køkkenrulleholder, chokoladeforme, kageudstikkere, skateboard, tomandstelt, biografbilletter, 2 kg mel, kaffe, en ramme Pepsi, bamser, slips, hudcreme, vase, cd, keramikurtepotte, kunstbillede, halskæde, krukke, trusser, Prime, klippekort til Ausfahrt (kaffebar), høretelefoner, shorts, gavekort til luksusprint, beautyboks, strømper, toilettaske, glimmerbluse, glas, styrthjelm, højspændingskabel, parfume, maleri, pokomonkort, påskekurv og æg.

Pyha… men vi glæder os til at lave en lille auktion til forældresøndag senere på året 😎 (æggene ryger nok inden…) 🐣😁

En fantastisk efterskoledag med masser af fælleskab 🦢🙂