Svenstrup til Stafet For Livet

27. august 2018

D. 25. til d. 26. august stod den på Stafet For Livet i Næstved

Weekenden bød på Stafet For Livet over hele landet og vi havde valgt at støtte om arrangementet i Næstved, som traditionelt har rigtig stor tilslutning. Det blev til 24 timer med skiftende vejr og en flok elever, som holdt fanen højt og nåede over 8.000 omgange eller hvad der svarer til 21 km. i snit per deltager(!!). I alt blev der samlet 22.625 kr. ind til Kræftens Bekæmpelse fra Svenstrup Efterskole af og herfra skal lyde et stort tak til alle, der valgte at støtte op om arrangementet.

Døgnet igennem var der masser a mennesker på Herlufsholm Idrætscenter, der var en god stemning, masser af livemusik og arrangementet var i det hele taget gennemført. Lørdag aften var der lysfestival og fællessang med klassiske efterskolesange som Livstræet og Gi’ os lyset tilbage. Det var meget smukt og vi siger tak for denne gang.

Der er en stribe billeder fra arrangementet, som du kan se her: