Tid til efterårsferie

13. oktober 2023

Forhindringsløb og slut på de første 2 md med årgang 23/24

Ca. to måneder er der gået siden vi tog imod årgang 23/24 og nu har vi nået efterårsferien. Vi har en flok glade unge mennesker, der har taget efterskoleånden til sig med hvad den har at byde på af fælles oplevelser, fællessang og et fællesskab at bygge videre på.

Vores linjefag er kommet godt i gang med masser af god fodbold fra vores tre hold, engagerede dansere med imponerende shows og videoer, kreative designelever med masser af flotte produktioner, dygtige musikere, der spiller så godt sammen allerede og underholder os på skolen og til sidst de udholdende sportselever, som har stået for for motionsdagen i dag.

Motionsdagen er en mangeårig tradition i Danmark og den følger vi også her på Svenstrup. Sportseleverne stod for at arrangere forhindringsløb, hvor vi tog en god rute rundt i naturen og undervejs var der poster med forskellige udfordringer. Det hele foregik med chip og konkurrencen foregik på værelsesniveau. På trods af ret elendigt vejr var humøret højt og der var god stemning rundt omkring. Tillykke til drengene fra vest 4 og pigerne fra nord 13 med sejren i dag og en stor tak til jer forældre, der hjalp til i dag.

Dejlig afrunding på første del af skoleåret 23/24 – vi glæder os til efter ferien, hvor den står på nye værelser og endnu mere efterskoleliv. God efterårsferie :-)

Se et galleri fra forhindringsløbet ved at klikke her