For dem der vil

Svenstrup Efterskole er for dem, der vil.

Dem der vil sammenholdet og fællesskabet, dem der vil lære og udvikle sig både bogligt og kreativt eller sportsligt. Dem der har viljen til at forsøge igen, selv om noget ikke lige lykkes første gang.
Dem der vil have det hele og ikke det halve ud af deres efterskoleår.

Det betyder ikke, at du skal kunne alt i forvejen, men at du både har ambitioner og viljen til at leve op til dem. Du vil nemlig have det bedste udgangspunkt for din ungdomsuddannelse og dit ungdomsliv. Derfor passer du perfekt til os.

Men hvad er vilje egentlig?
Viljen er det, der gør, at du bliver ved med at forsøge, selvom noget ikke lige lykkes første gang. At du bliver ved med at kæmpe for dine mål. Vilje er også det, der gør, at du ikke nøjes med at springe over, hvor gærdet er lavest.
Vi tror på, at viljen er en muskel, som du kan pleje og træne. Når du styrker dit drive for at gøre dig umage, får du trænet dine andre færdigheder mere – hvilket igen styrker viljen til at gøre sig umage.

Vi hjælper dig på vej til at nå dine mål om at udvikle dig at få det bedste ud af dit efterskoleår – men du skal ville det!

Linjefag

Kom og spil fodbold på Svenstrup Efterskole
Kom og prøv kræfter med mange forskellige slags sport her på Svenstrup Efterskole
Kom og vær den kreative designer her på Svenstrup Efterskole