Info til kommende elever

Er du blevet optaget på Svenstrup Efterskole? Så følg med her på siden, hvor vi opdaterer information om dit kommende efterskoleår.

Invitation sendt af sted d. 3. juli

Vi har i dag sendt en e-mail af sted omkring skolestart d. 1. august, medbringerliste og andet info. Hvis du ikke har modtaget den, skal du kontakte skolen hurtigst muligt, så vi kan få rettet evt. fejl i mailadressen. Husk at se om den kan være røget i spam-mappen.

Krav til computer

Macbook eller Windows computer. Vi benytter officepakken, men den får de adgang til her, så det er ikke et krav at have den på forhånd.

Vi anbefaler ikke Chromebook, iPad eller anden tablet, da det i mange tilfælde vil begrænse eleven i nogle arbejdsgange.

Kalender

Kalender finder du her. Bemærk den kan ændre sig, så husk altid at åbne kalenderen fra hjemmesiden, da det altid er seneste udgave.

Medbringerliste

Klik her for at hente medbringerlisten

Skolestart

Skolestart er søndag d. 11. august 2024 om eftermiddagen. Præcist tidspunkt kommer senere. Vi glæder os!