Inspiration udefra

Gæstelærere, danseforestillinger, flash mob eller dansefilm? Glæd dig til linjefagsdagene!

Ind imellem får vi besøg af gæstelærere inden for forskellige stilarter, så du kan prøve kræfter med endnu flere sider af dansen. I 2024 havde vi f.eks. besøg af Didde Mie, som gav vores dansere indblik i det at være professionel danser og fortalte om det at være danser til kæmpe shows for Dua Lipa.

På én af linjefagsdagene tager vi ud af huset – fx til København, hvor vi har deltaget i undervisningen på forskellige danseskoler, set spændende danseforestillinger og hørt professionelle dansere fortælle om livet som danser.

Under linjefagsdagene har vi tradition for at arbejde med dansefilm, og vi laver vores egne korte film, som bliver kåret ved skolens interne dansefilmskonkurrence.

Vi kan også finde på at lave vores egen flashmob og tage ud og overraske med dans, hvor du mindst venter det!