Fælles bevægelse

Kom i bedre form!

En gang om ugen har vi fælles bevægelse med alle elever. Det kan bestå af løb i vores smukke natur, vi har lige uden for døren, fysisk træning i hallen eller en aktivitet på linjefag.

Til fælles bevægelse har vi fokus på at forbedre din fysiske form. Vi tager udgangspunkt i dit nuværende niveau og forsøger at skubbe dig i en positiv retning med de forskellige aktiviteter, vi udbyder.

Vi har er et klart mål om at give dig mulighed for at forbedre din fysiske form uanset dit nuværende niveau.

Hvis du vil have endnu mere motion på skemaet, så vælg et af vores aktive linjefag eller valgfag.
Du kan med et “kørekort” til områder som fitness- og crossfit-lokalet også slå dig løs i vores fede sportsfaciliteter i din fritid. Sommetider arrangerer vagtlærerne også fælles sportsaktiviteter om aftenen.