Perfekte rammer

Her er plads til, at du kan boltre dig i fede faciliteter sammen med andre sportsglade unge - både inden- og udendørs.

Vi har naturen lige uden for døren. Det giver en unik mulighed for at bruge omgivelserne som legeplads – vi kører fx på skolens egne mountainbikes i skoven og sejler i kanoer og kajakker i Dybsø Fjord kun 1,5 km fra skolen.

Vi bruger selvfølgelig også vores fantastiske indendørsfaciliteter som vores hal med springgrav og airtrack, klatrevæggene, det nyindrettede crossfit-lokale, fitnessrummet og udendørsarealerne med de fem baner: beachvolley-, discgolf-, multi-, kunstgræs- og den almindelige græsbane.

Linjefag

Kom og spil fodbold på Svenstrup Efterskole
Kom og prøv kræfter med mange forskellige slags sport her på Svenstrup Efterskole
Kom og vær den kreative designer her på Svenstrup Efterskole