• Du behøver ikke kunne kongerækken udenad.

Men du skal ville.

Har du viljen til at lære og udvikle dig fagligt?

Det har vi. Vi er en boglig efterskole, der vægter fagligheden højt. Derfor skal du ville skolen, og vi forventer, at du er engageret, motiveret og at du møder forberedt op til timerne. Vi ruster dig til en gymnasiel ungdomsuddannelse og giver dig redskaber til din videre uddannelse.

Bliv bogligt rustet

Ambition og udvikling

Du skal være indstillet på, at du også laver lektier og afleverer opgaver, selvom du går på efterskole.
Hver aften har du en times lektietid, hvor du enten forbereder dig på dit eget værelse eller i lektiecaféen, hvor du kan arbejde sammen med andre eller få hjælp af vagtlæreren.

Du får vejledning om din videre uddannelse af vores vejledere, så du kan træffe det uddannelses- og erhvervsvalg, der passer allerbedst til dig.

Mød faglærerne