Jubilæumsmiddag for gamle elever 2024

09. november 2024 - kl. 18 - 21

Kom til jubilæumsmiddag og hyg med resten af din årgang, når vi snakker gamle dage over en god middag.

I forlængelse af Gammel Elevdag holder vi jubilæumsmiddag for 5 årgange, som har henholdsvis 5, 10, 15, 20 og 25 års jubilæum siden I startede her på skolen. Er du medlem af en af følgende årgange, så kan du godt sætte kryds hele dagen, for du er nemlig inviteret til jubilæumsmiddag. Det drejer sig om følgende 5 årgange:

Årgang 00/01 – 25 års jubilæum

Årgang 04/05 – 20 års jubilæum

Årgang 09/10 – 15 års jubilæum

Årgang 14/15 – 10 års jubilæum

Årgang 19/20 – 5 års jubilæum

Jubilæumsmiddagen fortsætter efter den alm. gammel elevdag er slut og er således fra kl. 17 til 21. Det koster 115 kr at tilmelde sig middagen, men så er der også disket op med 3 gode retter inklusiv vin og sodavand. Det er til disse jubilarstunder, de fleste fra årgangene kommer og alle de sjove minder dukker op igen.

Rent praktisk, så viser vi årsfilm for de årgange, der har sådan en ca. kl. 17 og spisning starter kl. 18 – så hvis I er tidspresset kan I trække den til kl. 18 ;-)

I skal tilmelde jer til jubilæumsmiddagen og vi åbner for tilmelding, når vi nærmer os datoen. Ca. en måned før, så hold øje med hjemmesiden og de sociale medier, hvor vi skriver det ud.

I er også meget velkommen til den alm. gammel elevdag fra kl. 14-17. Læs mere om det her

Vi glæder os til at se jer :-)

Svenstrup Efterskole