Efterskolernes Dag 2024

Søndag d. 29. september kl. 13-17

Efterskolernes Dag 2024 søndag d. 29. september

Kom forbi til Efterskolernes Dag søndag d. 29. september 2024 kl. 13-17.
Vi glæder os til at slå dørene op for dig, så du kan opleve livet her på Svenstrup Efterskole!

Vores elever står klar til at give jer en personlig tour på skolen fra kl. 13. Her får du mulighed for at se værelserne, fællesarealerne, køkkenet og resten af vores mange faciliteter. Undervejs får du også rig mulighed for at stille alle dine spørgsmål. Vi holder fælles infomøder i løbet af dagen, og så byder vi selvfølgelig på kaffe og kage i spisesalen.

Bemærk nogle linjer allerede er fyldt op et stykke ud i fremtiden. Du kan se ledige pladser her.

Erfaringsmæssigt ved vi, at en del linjer bliver fyldt op under åbent hus til Efterskolernes Dag eller Efterskolernes Aften. Vores oversigt over ledige pladser bliver opdateret hurtigst muligt derefter.

Imens du venter på Efterskolernes Dag, kan du læse meget mere om os her på hjemmesiden og følge os på Facebook og Instagram. Tag også med på vores 3D virtuelle tour (se video nedenfor), hvor du kommer helt ned og gå rundt på skolen. Hvis du ser den på en computer, kan du også benytte piletasterne til at bevæge dig rundt på.

Se en kort film om et efterskoleår på Svenstrup komprimeret ned til 3½ minut:

Se også Victoria og Sophia vise rundt på skolen til Efterskolernes Dag 2023: