De første 2 md er gået

11. oktober 2024

Sportslinjen havde forberedt et forhindringsløb op til efterårsferien

Små to måneder er gået siden I, årgang 24/25, ankom her til Svenstrup og nu har vi nået efterårsferien. I er en dejlig flok glade unge mennesker, der har taget efterskoleånden til sig med hvad den har at byde på af fællessang, oplevelser og fællesskab. Et fællesskab I har fået skabt og som I fortsat bygger videre på.

I har kastet jer over vores linjefag med masser af god fodbold fra alle tre hold, engagerede dansere med imponerende shows, kreative designelever med masser af flotte produktioner, talentfulde musikere, der spiller så godt sammen allerede og underholder os på skolen og til sidst jer udholdende sportselever, som har stået for for motionsdagen i dag.

Motionsdagen er en mangeårig tradition i Danmark og den følger vi også her på Svenstrup. Sportseleverne har stået for et forhindringsløb, hvor vi tog en solid tur rundt i naturen og undervejs var der poster med forskellige udfordringer. Det hele foregik med chip og konkurrencen foregik på værelsesniveau. Fantastisk vejr på trods af ret elendigt vejr i går, så humøret var højt og der var god stemning hele vejen rundt Tillykke til drengene fra vest 1/Nord 08. Du kan se alle tiderne ved at klikke her.

Det var et meget tæt løb – 4 hold var indenfor 17 sekunder.

Super afslutning på vores første 2 md sammen – nyd efterårsferien og vi glæder os til I kommer retur :-)

Se et galleri fra forhindringsløbet ved at klikke her