Bestyrelsen og skolekredsen

Som medlem af skolekredsen får du mulighed for at stille op til bestyrelsen, som består af 5 medlemmer og 2 suppleanter - alle valgt fra skolekredsen.

Bestyrelsen
Bestyrelsen har ansvar for skolens overordnede drift og økonomi og for, at skolen fungerer i overensstemmelse med sine vedtægter.

Formand: Reinhard Sværke-Jessen – email: sverke@jubii.dk
Næstformand: Anders Bergendorff
Øvrige medlemmer: Jens E. Larsen, Lone Jensen, Jan Sørensen

Suppleanter: Pia Nielsen, Britt Breuer

Skolekredsen
Vil du støtte op om skolens værdigrundlag og være med til at sikre, at mange unge mennesker fortsat får mulighed for at deltage aktivt i et udviklende efterskoleår? Så meld dig ind i Svenstrup Efterskoles skolekreds.

Når du er medlem af skolekredsen, har du stemmeret ved vores årlige generalforsamling, og vi inviterer dig til forskellige arrangementer i løbet af skoleåret. Det giver dig god mulighed for at følge med i skolens udvikling.

Hvis du vil melde dig ind i skolekredsen, kontakter du skolens kontor på tlf.: 55752050 eller skriver en mail til kontor@svenstrup-efterskole.dk. Når du har meldt dig ind, får du et brev med skoles vedtægter og information om, hvordan du indbetaler det årlige kontingent på 50 kr. pr. person og 75 kr. pr. par.