Valgfag

Vil du udfordre dig selv med mange spændende valgfag?

Er du til bevægelse, debat eller kreativ udfoldelse? Eller savner du ekstra udfordring inden for et af dine skolefag? Vælg mellem vores alsidige valgfag!

Tre gange i løbet af skoleåret vælger du valgfag. I hver periode kan du vælge mellem 8-10 skiftende fag. Du har valgfag på skoleskemaet én gang om ugen i to-tre timer.

Vi udbyder fag som fx keramik, bagning, strik, fiskeri, brætspil, girl power, “bliv en bedre udgave af dig selv”, Pinterest, bueskydning, forskellige former for dans, band, kor, drama, klatring, boldspil som fodbold, basket, håndbold eller nørd-matematik, grammatik og meget mere.

Du kan altid selv foreslå nye valgfag, der udvikler og udfordrer dig! Kun fantasien sætter grænser.

OBS: Valgfagene skifter og ovennævnte er eksempler på valgfag, der har været udbudt. Du kan ikke være sikker på, at vi udbyder de nævnte fag i hver periode, selv om der selvfølgelig er tilbagevendende fag.