Skal du stå på mål efter sommerferien?

25. marts 2024

Vi leder en dygtig dreng og en pige til at stå på mål på vores fodboldhold på næste årgang (24/25). Måske er det dig?

Vi leder efter en dygtig dreng og en dygtig pige til at stå på mål til næste årgang (24/25).

Er du målvogter i din fodboldklub?

Har lyst til et fedt år på efterskole med 144 andre?

Skal du i 9. eller 10. klasse efter sommerferien?

Vil du være en del af en seriøs fodboldlinje, hvor fællesskabet også bliver vægtet højt?

Måske er det dig vi leder efter? 🙂

Her får du en unik mulighed for at komme med på en ambitiøs fodboldlinje allerede nu efter sommerferien og samtidig være en del af fællesskabet på Svenstrup Efterskole ⚽

På Svenstrup Efterskole går vi meget op i vores fodboldlinje og konkurrerer hvert år blandt de bedste idrætsefterskoler. Vi har et godt sammenhold, passionerede trænere og gode træningsfaciliteter. Samtidig er vi en boglig skole, der også har fokus på at vores elever kommer godt videre i uddannelsessystemet. Sidste år kvalificerede vi os til DM og spillede lige op med de senere finalister, så ambitionerne mangler ikke og vi kæmper til det sidste ;-)

Kravene til dig er, at du skal have spillet som målmand i en klub, være ambitiøs med din fodboldtræning og selvfølgelig også ville efterskolelivet med fællesskab, boglig undervisning og alt det andet, der er med i løbet af et år.

Læs mere her på siden omkring Svenstrup Efterskole. Lyder det som noget for dig eller har du spørgsmål, så ring på tlf. 55 75 20 50 eller skriv til kontoret på kontor@svenstrup-efterskole.dk. Du skal altså ikke skrive dig op på normal vis, men kontakte kontoret direkte.

Bemærk vi kun har en målmandsplads ledig hos henholdsvis drengene og pigerne – der er fortsat venteliste på resten af linjerne / pladserne.

Fodboldholdet fejrer kvalifikation til DM

Fællesskabet er en stor del af fodboldlinjen