Faciliteter

Forestil dig...

… at du har en græsgrøn kunstgræsbane, et musiklokale med alle tænkelige instrumenter, et fitnessrum med crossfit-udstyr, spinningcykler og løbebånd, et hyggeligt kreativlokale med spændende materialer og redskaber, en udfordrende klatrevæg, en spejlsal at danse i og over 130 kammerater at dele det hele med til rådighed i et helt år.

Det behøver ikke blive ved forestillingen. Vi byder på alverdens nye faciliteter, du kan boltre dig i – både i undervisningen og når du har fri. Og vi bliver aldrig færdige med at udvikle os. Vi afsluttede i 2017 et stort byggeprojekt, hvor vi udvidede med et nyt auditorium, nye musiklokaler med lydstudie og splinternye værelser.

Vi udlejer også hallen og kunstgræsbanen til lokale foreninger og til eksterne arrangementer. Du kan ringe til kontoret og høre mere om udlejning på tlf. 55 75 25 79 eller skrive en mail til kontor@svenstrup-efterskole.dk.

Klik her for at se et billedegalleri med faciliteterne.